Philips Lighting wypuszcza nowy system liniowego oświetlenia LED dla przestrzeni handlowych i przemysłowych, stworzony z myślą o Internecie Rzeczy

2 marca 2017

  • Nowy, liniowy system LEDowy pozwala na łatwą integrację z czujnikami i systemem Philips Lighting do kompleksowego zarządzania światłem w przestrzeniach handlowych, fabrycznych, magazynowych i w centrach dystrybucji.
  • Nowy poziom skalowalności dla osiągnięcia pożądanych efektów świetlnych i dla integracji z innymi technologiami Internetu Rzeczy.
  • Właściciele sieci handlowych mogą dowolnie dostosowywać efekty świetlne w sklepie, podkreślając idee marki.

 

Düsseldorf, Niemcy- Philips Lighting, światowy lider branży oświetleniowej, ogłosił wypuszczenie nowego systemu liniowego LED dla przestrzeni handlowych i przemysłowych - Philips Maxos fusion. Te gotowe do instalacji systemy pomagają przygotować budynki na przyszłość, dostarczając wysokiej jakości światła LED oraz dając możliwość dowolnego dostosowania efektów świetlnych i skalowania systemu z myślą o zastosowaniach Internetu Rzeczy. Liniowy system oświetlenia może być uzupełniony o czujniki, które pozwalają na integrację technologii takich jak kamery, sygnały świetlne, audio i skanery w jeden system.

 

System Philips Maxos fusion oferuje dużą dowolność w instalacji i przemieszczaniu świateł LED wzdłuż listwy montażowej. Jest idealny dla zastowań w sklepach, magazynach, pomieszczeniach do produkcji jedzenia, halach produkcyjnych i pozostałych środowiskach przemysłowych. Nowy zakres optyczny daje praktycznie nieograniczone możliwości oświetlania pomieszczeń, emitując energooszczędne światło przy zastosowaniu mniejszej liczby opraw i niższych kosztach całkowitych (TCO - total cost of ownership). Oprawy LED mogą być przenoszone i dowolnie instalowane w szynie montażowej na przykład do podkreślenia konkretnych promocji lub do stworzenia długich linii świetlnych, aby zapewnić równomierność oświetlenia.

 

Hipermarket Auchan w Saint-Priest, we Francji, jako pierwszy zainstalował system Philips Maxos fusion i swobodnie korzysta z możliwości uzupełnienia aranżacji sklepu zmieniającym oświetleniem, który pozostawia też opcje na przyszłość. Dominique Forgues dyrektor techniczny w Auchan France, powiedział: 'Dzięki nowym oprawom LED i systemowi liniowemu możemy zmaksymalizować przeżycia konsumentów poprzez podświetlanie promocji i podkreślanie naszych towarów, jednocześnie osiągając 50% oszczędności. Philips Maxos fusion dostosowany jest do systemu zintegrowanego zarządzania, z niecierpliwością wyczekujemy więc nowych możliwości zastosowań i usług cyfrowych, które będziemy mogli dodać do naszej strategii wielokanałowej.'

 

Gotowy do połączenia

Liniowy system oświetlenia może zostać łatwo zintegrowany z systemem do kompleksowego zarządzania światłem, jak na przykład Philips StoreWise, w celu stworzenia dynamicznych scen świetlnych. Innym przykładem jest Philips Indoor Positioning, który w oparciu o lokalizację dostarcza nowych usług kupującym oraz sprzedawcom. Dla magazynów Philips przygotował system GreenWarehouse , który pozwala na oszczędność energii poprzez tworzenie oświetlenia strefowego włączanego tylko tam, gdzie jest to potrzebne.

 

"Mamy głębokie uznanie dla potrzeb klientów. Zainstalowaliśmy już ponad dwa miliony metrów oświetlenia liniowego. Philips Maxos fusion jest przykładem systemu gotowego na przyszłość, umożliwiającego przenoszenie opraw, czujników oraz integrację z istniejącymi oraz przyszłymi systemami do kompleksowego zarządzania światłem. To idealne rozwiązanie dla miejsc, które szukają precyzyjnego oświetlenia oraz wartości dodanej w usługach dla przemysłu i handlu detalicznego', powiedział Paul Peeters, Business lider Professional Lighting Europe (Philips Lighting).

 

System Philips Maxos fusion dostępny jest w Europie od połowy lutego 2017. Będzie on zaprezentowany razem z innymi nowatorskimi rozwiązaniami podczas targów EuroShop 2017, w Düsseldorfie, w Niemczech. Zapraszamy do naszego stanowiska, w hali numer 9.

 

Uwagi do redaktorów:

  • System Philips Maxos fusion zapewnia oszczędności energii nawet do 55% w porównaniu z konwencjonalnym oświetleniem. W zależności od opraw, ma trzykrotnie dłuższy okres przydatności niż konwencjonalnie oświetlenie liniowe.
  • System zapewnia jednolite, wygodne światło w całej gamie temperatur kolorów oraz redukuje odblaski do minimum.
  • Można go łączyć z różnymi oprawami LED, takimi jak projektory, oprawy liniowe oraz punktowe, a także elementy takie jak Beacon Bluetooth. Współpracuje też ze sprzętem innych firm.
  • Philips Maxos fusion sprawdza się w środowiskach wymagających wysokiego stopnia zgodności z regulacjami międzynarodowymi, takich jak przemysł motoryzacyjny, gdzie spełnić trzeba specyficzne wymagania, aby zapobiec występowaniu problemów w procesie nanoszenia warstw. 

W sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt:

Philips Lighting

Dorota Sławińska,

Rzecznik Prasowy Philips Lighting Poland

Tel: +48 605 342 517

E-mail: dorota.slawinska@philips.com

Philips Lighting

Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT), światowy lider branży oświetleniowej, dostarcza produkty, systemy i usługi tworzące innowacje, które podnoszą wartość biznesu, kreują przeżycia i pomagą ulepszać życie. Jesteśmy obecni zarówno na rynku profesjonalnym jak i konsumenckim, prowadzimy cały przemysł w stronę Internetu Rzeczy, który przekształca domy, przestrzenie biurowe i publiczne. Ze sprzedażą na poziomie 7,1 miliona euro zatrudniamy 34 tysiące pracowników w ponad 70 krajach. Wiadomości o Philips Lighting dostępne są na stronie http://www.newsroom.lighting.philips.com