Halo tu podłoga: Philips Lighting i Tarkett prezentują winylową podłogę LED Luminous

 

Philips Lighting i Tarkett prezentują podłogę winylową, która za pomocą technologii LED i kompleksowego systemu do zarządzania oświetleniem wejdzie w interakcję z konsumentami i dostarczy im nowych wrażeń

6 marca 2017

Euroshop 2017, Düsseldorf, Niemcy - Philips Lighting, światowy lider w dziedzinie oświetlenia, oraz Tarkett, lider w branży producentów innowacyjnych i ekologicznych podłóg zaprezentowali nowy produkt, winylową podłogę Luminous. Specjalnie opracowane winylowe płytki połączone są z najnowszą technologią LED, umożliwiającą reklamę, interakcję z konsumentami oraz kierują odwiedzających w odpowiednie miejsca.

 

Oto zintegrowana winylowa podłoga

Nowa podłoga Luminous vinyl powstała przede wszystkim z myślą o handlu i hotelarstwie. Pozwala ona na przekazanie świetlnych wiadomości, animacji i reklam budując jednocześnie wyjątkowe przeżycia i napędzając sprzedaż.

 

„Pomoc naszym klientom w tworzeniu wyjątkowych miejsc to nasza pasja. Rozwiązania podłogowe naszej firmy znajdują zastosowanie w przestrzeniach handlowych, hotelarskich i biurowych. Wszędzie tam, gdzie wyróżnianie się i marka są kluczowe. Podłoga Luminous vinyl przenosi naszą innowacyjną strategię Unique Spaces na kolejny poziom. Dzięki niej możliwe jest wyświetlanie dynamicznych wiadomości lub animacji oraz utrzymanie uwagi konsumenta w niespotykany wcześniej sposób” powiedziała Anne-Christine Ayed, wicedyrektor działu ds. badań, innowacji i środowiska w Tarkett.

 

Podłoga Luminous vinyl dostępna jest w szerokiej gamie wzorów i nowoczesnych wykończeń, takich jak drewno, efekt minerałów lub formy graficzne. Podłoga z winylu powstaje przy użyciu innowacyjnej formuły, dającej efekt połysku. System do kompleksowego zarządzania oświetleniem LED w podłodze pozwala na wyświetlenie wcześniej zaprogramowanych wzorów, które można spersonalizować przy użyciu smartfona lub komputera. Możliwe jest też wyświetlanie treści z internetu, ponieważ oparty na chmurze system zarządzania treścią może być połączony z zewnętrznym kanałem społecznościowym, na przykład Twitterem.

 

„Stopniowo, światło zaczyna być używane jako element podłóg, ścian i sufitów. Ostatnia innowacja firmy Tarkett poszerza ten trend i oferuje nowe sposoby na zaangażowanie klientów, odwiedzających i pracowników. Światła można użyć do powitania i oprowadzania gości, do zwrócenia ich uwagi na promocje lub nawet do reklamy. Przy połączeniu z siecią możliwe jest wyświetlanie wszelkich informacji w czasie realnym a zdalny dostęp umożliwia wielofunkcyjne zaprogramowanie” Dr Bernd Voelpel, General Manager Luminous w Philips Lighting.

 

Uwagi do redaktorów:

 

Początki

Współpraca Tarkett z Philips Lighting zaczęła się w 2013 roku od wprowadzenia świecących dywanów Luminous razem z Desso w Europie, a później z Tandus w Ameryce Północnej (obydwie marki są częścią firmy Tarkett). Wiele biur i miejsc wystawowych wybrało to wyjątkowe rozwiązanie jako środek komunikacji, brandingu i naprowadzania.

 

Euroshop 2017

Podłoga Luminous vinyl razem z innymi nowościami z branży oświetlenia oraz podłóg wystawiona jest podczas Euroshop 2017, największych na świecie targów branży retail, odbywających się w Düsseldorfie, w Niemczech.

W sprawie dodatkowych informacji proszę o kontakt:

Philips Lighting

Dorota Sławińska,

Rzecznik Prasowy Philips Lighting Poland

Tel: +48 605 342 517

E-mail: dorota.slawinska@philips.com

Philips Lighting

Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT), światowy lider branży oświetleniowej, dostarcza produkty, systemy i usługi tworzące innowacje, które podnoszą wartość biznesu, kreują przeżycia i pomagą ulepszać życie. Jesteśmy obecni zarówno na rynku profesjonalnym jak i konsumenckim, prowadzimy cały przemysł w stronę Internetu Rzeczy, który przekształca domy, przestrzenie biurowe i publiczne. Ze sprzedażą na poziomie 7,1 miliona euro zatrudniamy 34 tysiące pracowników w ponad 70 krajach. Wiadomości o Philips Lighting dostępne są na stronie http://www.newsroom.lighting.philips.com