Sala konferencyjna, która

sprawia, że ludzie mówią

 

Crédit Agricole, Caen, Francja

 

Zobacz, jak grupa bankowości detalicznej tworzy lśniący wizerunek za pomocą oświetlenia sali konferencyjnej.

Luminous Textile Crédit Agricole

Chcieliśmy, aby ta sala
wpływała na

nastrój, aby była wspaniała i godna zapamiętania, a jednocześnie by była swoistą atrakcją. Z drugiej strony ze względu na to, że chcemy ją wynajmować, te panele umożliwiają dostosowywanie jej, co będzie korzystne dla ludzi, których mamy nadzieję gościć. Panele Luminous Textile są jak polewa na cieście, arcydzieło w tym budynku”.
Rzut oka na salę konferencyjną udekorowaną panelami Luminous Textile firmy Philips
Barwne wzory wyświetlane na panelach Luminous Textile w banku Crédit Agricole we Francji

Wyzwanie

 

Crédit Agricole, największy bank detaliczny we Francji, chciał pokazać, że oprócz pieniędzy ważne jest też środowisko. Tworząc wizerunek lokalnego banku, któremu zależy na innowacyjności i który dba o otoczenie, firma poszukiwała ekologicznego motywu dla swojej nowej sali konferencyjnej.

Barwne wzory wyświetlane na panelach Luminous Textile w banku Crédit Agricole we Francji

Odpowiednie oświetlenie

 

Bank Crédit Agricole chciał mieć salę konferencyjną, która sprawi, że ludzie będą rozmawiać. Oprócz tego ma prezentować dobry wizerunek gościom i klientom, którzy chcieliby ją wynająć. A przy tym jej atmosfera ma promować proekologiczną postawę — braliśmy pod uwagę ściany roślinności, ale z tym wiązały się wątpliwości odnośnie do kosztów.

 

Innowacyjne oświetlenia firmy Philips były idealnym rozwiązaniem. W pomieszczeniu zainstalowaliśmy 14 paneli Luminous Textile, których można używać do wyświetlania dynamicznych treści. Panele zostały wyposażone w ciemne krawędzie zapewniające kontrast, a następnie dostarczone do sali gotowe do zainstalowania. Zostały umieszczone w zagłębieniach wokół sali w grupach po 2 lub 3 i połączone ze sobą, aby stanowiły jeden ekran o polu widzenia 360 stopni.

 

Nowe oprawy ożywiły pomieszczenie, a jednocześnie pozwalały osiągnąć cel banku dotyczący energii, zgodnie z którym maksymalne zużycie energii na metr kwadratowy powinno wynosić 60 W. Co więcej, dynamiczne treści wyświetlane na panelach można zmieniać, aby odpowiadały potrzebom klientów wynajmującym salę, co zwiększa jej wartość. Bank Crédit Agricole pracował także z firmą Philips nad zintegrowaniem swojego logo z ekranami, aby było widoczne dla przechodniów. Sala wygląda wspaniale, wywiera wrażenie na klientach i wzmacnia wizerunek banku.

 

Dynamiczne otoczenie tworzone przez panele Luminous Textile jest widoczne z głównej drogi, przy której znajduje się bank, komunikując zaangażowanie banku Crédit Agricole w ochronę środowiska niezliczonym przechodniom.

Luminous Textile

Ściany mieniące się kolorem i światłem

Informacje o produkcie

Pokrewne projekty