Więcej marek od

    Pozycjonowanie dla najwyższej jakości obsługi klienta w Carrefour

    Carrefour
    Lille, Francja


    Francuska sieć handlowa Carrefour używa innowacyjnego systemu pozycjonowania wewnętrznego, który całkowicie odmienił sposób robienia zakupów.

    Współpracujemy
    z Philips

    w zakresie oszczędności energii i chcieliśmy przetestować nową usługę w naszym markecie w Lille, która wykracza poza zwykłe oświetlenie. Naszym celem była specjalizacja i lokalizacja promocji."

     

    - Céline Martin, kierownik ds. modeli biznesowych i innowacji w hipermarketach Carrefour

    carrefour-lille-3

    Wyzwanie

     

    Założona w 1959 r. francuska sieć handlowa Carrefour jest obecna na całym świecie i obejmuje 10 800 sklepów w 33 krajach.


    Od zawsze nastawiony na poprawę satysfakcji klienta, Carrefour przeprowadził badania wśród klientów, aby poznać ich opinie dotyczące robienia zakupów. Wykazały one, że klienci chcą być w stanie łatwiej wynajdywać poszukiwane produkty. Znalezienie artykułu w sklepie, który ma ich w ofercie 200 nie stanowi problemu, ale tam, gdzie są ich tysiące nie jest to już takie proste.

    carrefour

    Odpowiedni system

     

    Carrefour zainstalował system zintegrowanego oświetlenia Philips z systemem wewnętrznego pozycjonowania na bazie żarówek LED podczas renowacji w 2015 r. hipermarketu w centrum handlowym Euralille w Lille — jednym z czołowych dziesięciu centrów handlowych w Europie. Umożliwia on klientom wynajdywanie w sklepie produktów w promocji za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji na smartfony.

     

    „Główną zaletą dla klientów korzystających z tej nowej aplikacji jest dostęp do list zakupów z zaznaczonymi promocjami. Po dotarciu do sklepu mogą oni z łatwością zlokalizować wszystkie poszukiwane produkty” — stwierdził Martin.

     

    Ze względu na swój energooszczędny charakter system oparty na żarówkach LED idealnie pasował do Carrefour — marki słynącej z dążenia do zrównoważonego rozwoju. Firma ogłosiła, że do 2020 r. planuje zmniejszyć ogólne zużycie energii o 30% a emisje CO2 o 40%. Systemy Philips pomogą osiągnąć ten cel, redukując zużycie energii o 50% w porównaniu z poprzednim systemem.


    Oprócz energooszczędności i znakomitego oświetlenia, system Philips oferuje nowy, innowacyjny sposób obsługi klienta w sklepach Carrefour. System jest elastyczny i umożliwia modernizacje. W ten sposób Carrefour może w przyszłości rozszerzyć go o nowe możliwości na podstawie swoich doświadczeń z Lille.

    Udoskonalenie doświadczenia zakupowego w Lille

    Zespół

    Carrefour

    Klient

    IBA

    Instalator

    Podobne projekty