Świeży wygląd

sklepu spożywczego

Food Lover’s Market,
Durban, Republika Południowej Afryki


Zobacz, jak nowe oświetlenie sklepu spożywczego poprawia interesy sieci Food Lover's Market.
Food Lover's Market Philips CDM Fresh

Lampa działa
zgodnie z

obietnicą — to magiczna lampa stwarzająca odpowiedni nastrój od momentu, w którym klient wejdzie do sklepu. Jest kluczowym elementem naszej koncepcji oświetlenia i zamierzamy zastosować ją we wszystkich sklepach w KwaZulu-Natal, gdyż niewątpliwie przyczynia się do zwiększenia sprzedaży w naszych odnowionych sklepach”.
 

— Jose Luizinho, dyrektor, Food Lover’s Market w KwaZulu-Natal

Food Lover's Market Philips CDM Fresh

Wyzwanie

 

Food Lover’s Market sieć sklepów spożywczych o estetycznym wyglądzie. Ta sieć pozycjonowana w grupie sklepów dla koneserów jest czołowym sprzedawcą świeżych produktów w RPA. Aby pobudzić sprzedaż, menedżerowie chcieli poprawić wygląd wnętrz za pomocą oświetlenia.

Food Lover's Market Philips CDM Fresh

Odpowiednie oświetlenie 


Priorytetem tego sklepu zaprojektowanego jako nowoczesne delikatesy jest oferowanie klientom produktów wysokiej jakości. Bezdyskusyjne jest, że produkty w sklepie muszą wyglądać świeżo i apetycznie i że klienci muszą z przyjemnością robić zakupy. Dlatego gałąź w Durbanie chciała zmodernizować oświetlenie, aby zachwycało kupujących. A ze względu na rosnące koszty energii w RPA potrzebowała też energooszczędnego rozwiązania.


Dzięki pomocy firmy Radiant Lighting współpracującej z VK Lite w sklepie zastosowano najnowocześniejsze oprawy oświetleniowe. Nowa koncepcja oświetlenia bazowała na lampach MASTERColour CDM Fresh o mocy 70 W. Te innowacyjne lampy generują wyraźne czyste białe światło, dzięki któremu świeża żywność, taka jak pomidory, papryki czy jabłka, ma wygląd, któremu nie sposób się oprzeć.


Nowa koncepcja oświetlenia dramatycznie poprawiła wygląd sklepu. Owoce i warzywa wyglądają niezwykle świeżo, mają żywe kolory przyciągające uwagę kupujących. Nawet kolorowe opakowania wyglądają lepiej w nowym oświetleniu, a wyniki mówią same za siebie. Od czasu instalacji sklep odnotował znaczny wzrost sprzedaży — kolejny wielki sukces innowacyjnego oświetlenia.

 

W porównaniu z naszymi lampami Mini White SON lampy CDM Fresh zużywają o 60% mniej energii, a mają o 50% dłuższy czas eksploatacji. Dzięki nowemu systemowi Food Lover’s Market może liczyć na oszczędności energii rzędu 30–50%.

  • MASTERColour CDM-T Fresh
    MASTERColour CDM-T Fresh
    Jednostronna ceramiczna metalohalogenkowa lampa wyładowcza o bardzo wysokiej sprawności ze specjalnymi cechami podkreślającymi kolory

Absolutnie smakowite oświetlenie

Zespół

Food Lover's Market

Klient

Pokrewne projekty