You are now visiting our Global professional lighting website, visit your local website by going to the USA website

Pomagamy
przekazywać
wartości marki

Flagowy sklep firmy Laurèl, Monachium, Niemcy
 

Zobacz, jak nowo zaprojektowane oświetlenie wewnętrzne wzmacnia wizerunek marki Laurèl.
Ekspozycja we flagowym sklepie firmy Laurèl oświetlona za pomocą produktów marki Philips przeznaczonych do sklepów

Nasze motto „Poznaj. Poczuj. Pokochaj”

ma jasny przekaz: nasza odzież to coś więcej niż projekt ubioru uszyty z najlepszych materiałów. To czyste emocje. Znakomicie odzwierciedlają tę myśl wyjątkowe panele Luminous Textile, które wykorzystaliśmy w naszym nowym salonie.

 

— Evelyn Lagoyannis, dyrektor ds. merchandisingu wizualnego i projektowania salonów Laurèl

Świecące tkaniny Philips Luminous Textile i panele Kvadrat Soft Cells — innowacyjne oświetlenie sklepowe
Centrum handlowe Eataly z oświetleniem powierzchni sklepowych firmy Philips

Wyzwanie


Salon Laurèl w Monachium to miejsce z duszą. Jako flagowy sklep firmowy znanej na całym świecie marki odzieżowej musi ucieleśniać filozofię firmy: „Poznaj. Poczuj. Pokochaj”. Czy światło może stworzyć odpowiednią atmosferę, aby wzbudzić u klientów prawdziwe emocje?
Budynek flagowego sklepu firmy Laurèl oświetlony za pomocą oświetlenia marki Philips

Odpowiednie oświetlenie

 

Powołanie wizji marki do życia wymagało innowacyjnego projektu wnętrza i artystycznego oświetlenia. Meble w stylu vintage zapewniają ciepłą, relaksującą atmosferę, którą przełamują chłodniejsze elementy wykonane ze stali i szkła, takie jak okna w stylu industrialnym. W salonie pojawił się także motyw natury w postaci wertykalnego ogrodu — specjalnej kompozycji złożonej z roślin wyrastających z podświetlonej ściany.

 

Dwa piętra salonu zostały połączone wizualnie poprzez zastosowanie dużych paneli Kvadrat, wykonanych ze świecących tkanin Luminous Textile marki Philips. Dynamiczne światło, jakie emitują, można dowolnie zmieniać za pomocą komputera. Powstające w ten sposób efekty wizualne tworzą unikatową, atrakcyjną atmosferę, a cały sklep skąpany jest w purpurze — kolorze związanym z marką.

 

Ze względu na pokrycie tkaniną panele mają zdolność pochłaniania nadmiernego dźwięku, eliminując tym samym uciążliwe pogłosy. Nowe oświetlenie nie tylko wzbudza ogromne zainteresowanie u klientów, pomaga także stworzyć wyjątkową, miłą atmosferę robienia zakupów. Nowy projekt oświetlenia salonu w pełni oddaje ducha marki Laurèl, dlatego trwają już przygotowania do stworzenia podobnych instalacji w pozostałych sklepach w Niemczech.

 

„Jesteśmy zachwyceni” — mówi Evelyn Lagoyannis, dyrektor ds. merchandisingu wizualnego i projektowania salonów Laurèl. „Panele Luminous Textile znakomicie współgrają z architekturą naszego sklepu, tworząc wyjątkowy, unikatowy efekt dekoracyjny. Doskonale pasują do naszej marki”.

Duże powierzchnie świetlne

Ściany mieniące się kolorem i światłem

 

Informacje o produkcie

Pokrewne projekty