1. Niezwykle precyzyjne, bieżące dane o lokalizacji

Umożliwiaj korzystanie ze sklepowych usług opartych na lokalizacji dzięki technologii komunikacji za pomocą światła widzialnego (VLC) obsługiwanej przez oprawy oświetleniowe LED. Każda oprawa przekazuje unikatowy kod VLC wykrywany przez aparaty w smartfonach kupujących. Pozwala to na określenie lokalizacji i nawigowanie w przybliżeniu do 30 cm.
Technologia nawigacji wewnętrznej firmy Philips Lighting — sposób działania i inne informacje

2. Gotowa infrastruktura udostępniania danych

Oświetlenie jest już zainstalowane i podłączone do źródła zasilania, więc nie trzeba inwestować w dodatkowy sprzęt. Co więcej, tego samego systemu można używać do dostarczania powiadomień kupującym. W tym celu należy dodać punkty sygnalizacyjne („beacon”) firmy Philips działające w paśmie komunikacji Bluetooth Low Energy.
Technologia nawigacji wewnętrznej firmy Philips Lighting — sposób działania i inne informacje

3. Poszanowanie prywatności

Klienci muszą zdecydować się na używanie aplikacji mobilnej danego sklepu. Nie żąda ona, nie zbiera ani nie przechowuje żadnych danych osobowych ani identyfikatorów urządzeń. Dane o lokalizacji urządzeń są analizowane anonimowo. 
Technologia nawigacji wewnętrznej firmy Philips Lighting — sposób działania i inne informacje

4. Tworzenie własnych usług opartych na lokalizacji

Funkcje nawigacji wewnętrznej można wprowadzić do aplikacji mobilnych sklepu przy użyciu naszego zestawu SDK do systemów iOS i Android. 
Technologia nawigacji wewnętrznej firmy Philips Lighting — sposób działania i inne informacje

5. Funkcje analizy w chmurze

Przy użyciu chmurowego panelu nawigacyjnego można wyświetlić liczbę odwiedzających, czas, jaki spędzają w sklepie, a także mapy zagęszczenia. Dane te pomagają w zoptymalizowaniu aranżacji sklepu, oferty produktów, planogramów, działań marketingowych i liczby pracowników.

 

Technologia nawigacji wewnętrznej firmy Philips Lighting — sposób działania i inne informacje