Więcej marek od

Zachowania zakupowe

konsumentów

w sklepach

Podczas zakupów w sklepie, Polacy wciąż czerpią informacje o ofercie głównie z gazetek promocyjnych. Co druga osoba w trakcie zakupów przegląda także strony internetowe, porównując ceny produktów pomiędzy sieciami. Tylko 6 % będąc w sklepie korzysta z aplikacji sieci handlowej. Większość chętnie sięgnęłaby po taką aplikację, gdyby oferowała ona specjalne rabaty, możliwość zapoznania się z opisem produktu lub zlokalizowania się na mapie sklepu.
prywatność w LED Based Indoor Positioning System
16 % klientów rezygnuje z zakupu produktu, jeśli nie może go samodzielnie znaleźć

16 % klientów rezygnuje z zakupu produktu, jeśli nie może go samodzielnie znaleźć

52 % konsumentów korzysta z gazetek sieci handlowych w trakcie zakupów

52 % konsumentów korzysta z gazetek sieci handlowych w trakcie zakupów

64 % klientów skorzystałoby z aplikacji sklepu gdyby otrzymywali przez nia specjalne promocje

64% klientów skorzystałoby z aplikacji sklepu, gdyby otrzymywali przez nią specjalne promocje

Jak konsumenci przygotowują się do zakupów. 
Jakie kanały komunikacji wybierają?

Zachowania zakupowe  konsumentów  w sklepach
Jak skutecznie przekonać klienta do aplikacji mobilnej? 
Chcesz poznać najnowsze opinie ekspertów z branży retail na temat zachowań zakupowych? 

Pobierz BEZPŁATNIE cały raport!

Poznaj nasze rozwiązania

Poznaj system Indoor Positioning

Poznaj system nawigacji wewnętrznej w sklepie

Obejrzyj wideo o systemie nawigacji wewnętrznej w sklepie

Zobacz, jak MediaMarkt ułatwił swoim klientom robienie zakupów.

Sprawdź, co sieć handlowa i jej klienci mogą zyskać dzięki inteligentnemu oświetleniu.