Jak wyglądała więc standardowa wizyta na stoisku? Możemy ją zrekonstruować, aby klienci, którzy będą rozważać wyjazd na kolejne targi, wiedzieli czego się spodziewać?
Każda wizyta była inna, ponieważ pokazywaliśmy klientom jedynie te rozwiązania, które faktycznie mogą im się przydać. Osoby reprezentujące duże sieci spożywcze oglądały i testowały produkty zaprojektowane specjalnie z myślą o oświetlaniu określonych rodzajów żywności, a klienci z branży fashion mogli zobaczyć, jak oświetlić witrynę i ekspozycję sklepową z pomocą inteligentnego dynamicznego oświetlenia.
Stoisko było otwarte także wieczorami. Każdy klient mógł do nas wpaść na drinka i porozmawiać – niekoniecznie o biznesie, ale za to w doskonale oświetlonej przestrzeni.
Które elementy stoiska cieszyły się szczególnym zainteresowaniem? Mamy na to jakieś dane?
Zdecydowanie był to system do nawigacji wewnętrznej – wynika to zarówno z naszych obserwacji, jak i zebranych danych. Technologia ta interesowała klientów działających na wszystkich rynkach: spożywczym, budowlanym, odzieżowym. Nie ma w tym nic dziwnego. Wielkopowierzchniowe sklepy i tak muszą być oświetlone od rana do wieczora. Montaż opraw LED z wbudowaną funkcją nawigacji, które lokalizują zarówno klientów, jak i poszczególne produkty jest więc bardzo rozsądnym rozwiązaniem. Dzięki temu klienci nie muszą błądzić po sklepie, ani odciągać pracowników od ich zadań, bo mogą zlokalizować interesujący ich produkt w aplikacji mobilnej.
Czy któryś z produktów prezentowanych na stoisku szczególnie zaskoczył klientów?
Oprawy wykonane w technologii druku 3D zdecydowanie były tym, czego wielu klientów się nie spodziewało. O druku 3D mówi się ostatnimi laty bardzo dużo, ale w biznesie wciąż nie ma on wielu zastosowań. Signify udało się wykorzystać potencjał tej technologii. Produkujemy oprawy, które są zaprojektowane specjalnie z myślą o potrzebach klienta i jednocześnie są ekologiczne, bo podstawowym surowcem jest plastik z recyklingu. Klientom bardzo podobało się to rozwiązanie. Cieszyło ich to, że mają do dyspozycji produkt, który jest nowoczesny, designerski i jednocześnie przyjazny dla środowiska naturalnego.