Dowiedz się, jak oświetlenie Philips Lighting ożywia przestrzenie sprzedażowe w sklepie Upside
Olśniewające marki
w centrum uwagi
Dowiedz się, jak oświetlenie Philips Lighting ożywia przestrzenie sprzedażowe w sklepie Upside
Upside to wyjątkowa przestrzeń handlowa. W budynku o powierzchni 4000 metrów kwadratowych, nawiązującym charakterem do industrialnego loftu, można znaleźć oferty ponad 100 słynnych na całym świecie marek odzieżowych. Aby wydobyć wyjątkowy charakter każdej z nich, wykorzystano lampy punktowe MASTERColour CDM Evolution 35W/930.
Właściciele sklepu Upside chcieli stworzyć dla klientów wyjątkowe wrażenia. Aby powołać do życia koncepcję sklepu w sklepie, konieczny był system oświetlenia, który wyróżni indywidualny charakter każdej marki. Poza tym oświetlenie musiało spełniać kilka warunków: dawać światło najwyższej jakości, być energooszczędne i łatwe w konserwacji, mimo wysokiego na 7 metrów sufitu.
Najlepszym rozwiązaniem okazało się oświetlenie podwieszane. Pracownicy firmy Projection.eu, zajmującej się projektowaniem oświetlenia, wybrali do jego realizacji produkty marki Philips. Jako oświetlenie ogólne i akcentujące wybrano lampy punktowe MASTERColour CDM Evolution 35W/930, które przymocowano na szynach zawieszonych na wysokości czterech metrów. Takie umieszczenie ułatwia konserwację opraw , a moc strumieni świetlnych lamp CDM Evolution jest wystarczająco duża, aby oświetlać towar z dużej odległości.
Nowy projekt oświetlenia przekształcił eksponowane towary w prawdziwe dzieła sztuki. Znakomite oddawanie barw, charakterystyczne dla lamp CDM Evolution, podkreśla jakość materiałów, które przykuwają uwagę spacerujących klientów. Ogromną zaletą opraw punktowych są skupione wiązki światła, za pomocą których można dowolnie podkreślać zalety każdej z wielu oferowanych marek odzieżowych, nadając każdemu elementowi ekspozycji własny charakter.