Dowiedz się, jak nowe oświetlenie zmienia odczucia klientów odwiedzających centrum handlowe Vegas w Rosji.
Dowiedz się, jak nowe oświetlenie zmienia odczucia klientów odwiedzających centrum handlowe Vegas w Rosji.
w fascynującą przygodę pełną tajemnic i nieoczekiwanych zmian”.
— Emin Agałarow, dyrektor handlowy, Crocus Group
Centrum handlowe Vegas jest jednym z największych takich obiektów na świecie. Ma ogromną powierzchnię 386 000 metrów kwadratowych i jest jedynym tematycznym centrum handlowym w Rosji, w którym mieszczą się także park rozrywki, lodowisko i wiele innych atrakcji. Czy firmie Philips uda się stworzyć wyjątkową atmosferę w nowej części sklepu, nawiązującej do tokijskiej dzielnicy Ginza?
Naczelnym zamiarem było przywołanie nastroju słynnej tokijskiej dzielnicy Ginza. Pulsująca atmosfera bogactwa i blasku tego jednego z najbardziej zatłoczonych miejsc w Tokio jest jedyna w swoim rodzaju. Kierownictwo chciało odtworzyć ją w nowej części budynku, a jednocześnie sprawić, że będzie harmonijne współistniała z pozostałymi częściami centrum. Aby ziścić tę wizję, oświetlenie powinno akcentować specyficzne cechy i materiały każdej z 32 fasad tworzących 130 metrową ulicę.
Tę niezwykle ambitną koncepcję ożywiono za pomocą oświetlenia LED. Oprawy iColor Cove oraz iColor Accent Retail zabudowano w różnych powierzchniach: od akrylowych belek i szklanych żaluzji do drewnianych i szklanych paneli. Dynamiczne oświetlenie i efekty kolorowego światła poświatowego dodatkowo wzbogacają wrażenia wizualne. Na wszystkich powierzchniach świetlne kompozycje stale się zmieniają, budując różne nastroje i klimat dla klientów przechodzących uliczką.
Dopełnieniem iluzji są setki światełek iColor Flex lśniących na suficie, które tworzą wrażenie rozgwieżdżonego nieba. W ten sposób do wnętrza przeniesiono zjawisko, które tokijczycy obserwują na otwartym powietrzu. Nowe oświetlenie jest oszałamiające. A ponadto dzięki dużej wydajności i energooszczędności diod LED jest także wyjątkowo ekonomiczne.
Nowe oświetlenie wygląda olśniewająco, zachwycając i bawiąc klientów. Przenosi ducha Tokio do jednego z najważniejszych centrów handlowych w Rosji.