O czym trzeba pamiętać, projektując oświetlenie sklepu odzieżowego?
Odpowiednio dobrane światło w sklepie odzieżowym przekłada sie na większe zainteresowanie klientów produktami i wyższą sprzedaż. To czynnik, który wpływa na samopoczucie klientów, znacznie poprawia ekspozycję towaru i sprawia, że w oczach kupujących wydaje się on jeszcze bardziej atrakcyjny. Dobrze przemyślany projekt oświetlenia to pewność, że Twój klient wkrótce ponownie odwiedzi Twój sklep.
Światło stymuluje naszą percepcją i przykuwa uwagę. W badania Philips lighting, zrealizowanego wśród konsumentów jednej z niemieckich sieci sklepów spożywczych, wynikało, że nawet o 15 proc. zwiększył się ruch klientów w badanej strefie promocyjnej, po zastąpieniu tradycyjnego oświetlenia na barwną kompozycje świetlną. Tymczasem sprzedaż urosła aż o 6 proc. To badanie pokazuje, że światło może przynieśc Twojej firmie konkretne korzyści finansowe.