Więcej marek od

    Zachowania zakupowe

    konsumentów

    w sklepach

    Podczas zakupów w sklepie, Polacy wciąż czerpią informacje o ofercie głównie z gazetek promocyjnych. Co druga osoba w trakcie zakupów przegląda także strony internetowe, porównując ceny produktów pomiędzy sieciami. Tylko 6 % będąc w sklepie korzysta z aplikacji sieci handlowej. Większość chętnie sięgnęłaby po taką aplikację, gdyby oferowała ona specjalne rabaty, możliwość zapoznania się z opisem produktu lub zlokalizowania się na mapie sklepu.
    prywatność w LED Based Indoor Positioning System
    16 % klientów rezygnuje z zakupu produktu, jeśli nie może go samodzielnie znaleźć

    16 % klientów rezygnuje z zakupu produktu, jeśli nie może go samodzielnie znaleźć

    52 % konsumentów korzysta z gazetek sieci handlowych w trakcie zakupów

    52 % konsumentów korzysta z gazetek sieci handlowych w trakcie zakupów

    64 % klientów skorzystałoby z aplikacji sklepu gdyby otrzymywali przez nia specjalne promocje

    64% klientów skorzystałoby z aplikacji sklepu, gdyby otrzymywali przez nią specjalne promocje

    Jak konsumenci przygotowują się do zakupów. 
    Jakie kanały komunikacji wybierają?

    Zachowania zakupowe  konsumentów  w sklepach
    Jak skutecznie przekonać klienta do aplikacji mobilnej? 
    Chcesz poznać najnowsze opinie ekspertów z branży retail na temat zachowań zakupowych? 

    Pobierz BEZPŁATNIE cały raport!

    Poznaj nasze rozwiązania

    Poznaj system Indoor Positioning

    Poznaj system nawigacji wewnętrznej w sklepie

    Obejrzyj wideo o systemie nawigacji wewnętrznej w sklepie

    Zobacz, jak MediaMarkt ułatwił swoim klientom robienie zakupów.

    Sprawdź, co sieć handlowa i jej klienci mogą zyskać dzięki inteligentnemu oświetleniu.