Jesteś teraz w witrynie Philips lighting. Dostępna jest zlokalizowana wersja w Twoim języku.
Sugestie

    Najważniejszy jest kontrast

    Optyka Fashion Proof Optics

    Duże natężenie światła i optymalny kontrast


    Prawidłowe oświetlenie i stworzenie kontrastu w sklepie to podstawowa technika skutecznego przyciągania uwagi klientów w sklepie z odzieżą. Optyka Fashion Proof Optics (FPO) pozwala uzyskać rozsył światła o maksymalnym natężeniu. Poprzez skupienie całego światła w projektorze za pomocą soczewki Fashion Proof Optic (FPO) natężenie rozsyłu światła jest o 30% większe. A ponieważ nie ma rozproszonego światła, efekt kontrastu będzie podwójny.

    Wyróżnij swoją kolekcję odzieży, jednocześnie ożywiając wnętrze sklepu.

    Duże natężenie światła i optymalny kontrast

    Fashion Proof Optics (FPO) koncentruje światło w punktowej poświacie

    Odbłyśniki, które zawsze mają rdzeń z poświatą (rozproszone światło)

    Duże zróżnicowanie opcji rozsyłu światła


    Możesz tworzyć różne kąty rozsyłu światła odpowiednio do potrzeb — od wąskich po szerokie — z użyciem różnych opcji, takich jak odbłyśniki i architektura soczewek Fashion Proof Optic (FPO). Z naszych badań wynika, że najlepiej sprawdza się łagodnie zanikający rozsył światła bez poświaty. Dlatego opracowaliśmy soczewki Fashion Proof Optic (FPO) zapewniające rozsył światła o wysokim natężeniu, który łagodnie zanika odpowiednio do potrzeb.
    Oddawanie barw

    Stwórz właściwe otoczenie dzięki najwyższej jakości światła

    Wiemy, że kupujący podejmują decyzje o zakupie przede wszystkim pod wpływem emocji, a do wywołania tych pożądanych emocji potrzebne jest właściwe otoczenie. W tym kontekście jednym z najważniejszych czynników jest jakość światła, które pozwoli wyróżnić Twój sklep i Twoją markę na tle konkurencji.

     

    Jakość światła to nie tylko jego parametry i charakterystyka; to również sposób wpływania rozwiązań oświetleniowych na decyzje kupujących oraz komfort przestrzeni i wygląd kolekcji odzieżowej.

     

    Dobre oświetlenie służy wywoływaniu właściwych emocji. Powinno dyskretnie tworzyć nastrój sprzyjający zakupom.

    Jak przyciągnąć więcej osób do sklepu z odzieżą? Jakość światła

    Jakość światła — najważniejsze korzyści

    Jakość światła — najważniejsze korzyści
    Oszczędność na kosztach energii

    Wyróżnienie marki

    Stwórz atmosferę, która spaja tożsamość Twojej marki z charakterem sklepu i tożsamością kupującego. Philips Fashion Proof Optics (FPO) tworzy intensywność i kontrast podkreślające wygląd Twojej kolekcji, otoczenie i charakter sklepu.

    Oszczędność na kosztach energii

    Prezentacja kolekcji

    Philips Fashion Proof Optics (FPO) wyróżnia Twoją kolekcję. Dzięki miniaturowym reflektorom i precyzyjnej kontroli olśnień ta unikalna optyka zwiększa intensywność o 30% i podwaja kontrast, podkreślając walory Twojej kolekcji odzieżowej.

    Oszczędność na kosztach energii

    Większa intensywność kolorów odzieży

    Zobaczyć znaczy uwierzyć. To prawda stara jak świat. Odpowiednio dobrane odcienie oświetlenia LED marki Philips zapewniają, że kolory Twojej kolekcji odzieżowej są bardziej intensywne. Możesz w ten sposób uwydatnić fakturę materiałów i zadbać o to, by kolory ubrań były prawdziwe i intensywne. Zrób wrażenie na klientach, tworząc angażującą atmosferę dzięki jakości światła.

    Oszczędność na kosztach energii

    Więcej klientów, większa sprzedaż

    Bardzo wąski rozsył światła i duża intensywność pozwalają tworzyć żywe i atrakcyjne ekspozycje. Nawet w słoneczne dni Twój sklep będzie zapraszał klientów do środka.

     

    Świecić najjaśniejszym światłem to być naprawdę sobą."


    Roy T. Bennett

    Fashion Proof Optics objaśniona w naszej linii TrueFashion

    True Fashion, wideo

    Projekty